קידום אתרים לחברות
19 אפריל 2016
19 אפריל 2016,
 0

חברות רבות מכירות כבר באינטרנט כמדיה התקשורתית המובילה לשיווק ופרסום העסק שלהם. למעשה רבים מאותן חברות העבירו את תקציבי הפרסום שלהם מרדיו, טלוויזיה ועיתונות ועברו להשקיע את הכסף והמשאבים שלהם באינטרנט. הסיבה לכך היא שבאינטרנט הם יוכלו לקבל תוצאות טובות יותר, להשקיע בצורה נבונה את התקציב שלהם ואף לעקוב אחר התוצאות כדי לדעת איך לשפר אותן.

קידום אתרים על קצה המזלג:

תהליך קידום אתרים לחברות הוא חיוני מאין כמותו וידוע ככזה בעיקר בשל התוצאות שהוא מניב לטווח ארוך. קידום אתרים לא תמיד האפשרות הזולה ביותר להשקיע בה בפרסום באינטרנט ולרוב לא תניב תוצאות לטווח הקרוב. היתרון בשיטה זו היא שכאשר התוצאות יתחילו להגיע זה יתגלה כדרך המשתלמת ביותר להשקיע בצורה חכמה את הכסף שלכם בפרסום באינטרנט.

קידום אתרים הוא בעצם הליך שבו האתר שלכם עושה את דרכו במעלה התוצאות של מנוע החיפוש. המנוע אליו כולם מתייחסים הוא גוגל משום שהוא משמש למעשה מיליוני אנשים בישראל (99% ממחפשי התוכן עושים זאת בגוגל) והיכן שהאנשים נמצאים שם אתם רוצים להיות. גוגל מספקת לנו כלים שונים לבדיקת ביטויי מפתח כדאיים לקידום לפי נפח חיפושים וגודל התחרות בהם. כמו כן היא מגלה רק חלק מהפרמטרים המשפיעים על מנוע החיפוש לצורך קידום האתר ומתייחסת בעיקר לחוויית המשתמש שיש לגולש כיום באתר שלכם.

באילו ביטויי מפתח אתם רוצים להתקדם?

חקר מילות הנו החלק החשוב ביותר בתחילת עבודת הקידום. אתם רוצים לוודא שאתם משקיעים את הכסף שלכם בקידום מילות מפתח שיכולים למתג את העסק שלכם כמומחים בתחום שלכם ומצד שני אתם רוצים שמקום ראשון בתוצאות החיפוש לביטויי המפתח המדוברים גם יזרימו לכם תנועה לאתר. אתם לא מחפשים סתם תנועה אלא תנועה אשר יכולה להפוך ללקוחות פוטנציאליים. לכן אינכם להתקדם רק לביטוי המפתח הכללי בנישה שלכם אלא לביטויי מפתח עם זנב ארוך (כאלה הכוללים מספר מילים) שלהם תחרות נמוכה יותר ונפח חיפושים נמוך יותר – אך עדיין כאלה שיכולים להזרים תנועה אשר עשויה להפוך ללקוחות.

חשיבות התוכן:

לתוכן באתר שלכם ישנה חשיבות אדירה על קידום האתר. איכות התוכן תשפיע על שביעות רצונו של הגולש ועשויה לגרום לו לשתף את המאמר דבר העשוי לתת להם נקודות בונוס למוניטין האתר שלכם. כמו כן תוכן טוב ישאיר את הגולש מרותק למאמר וירצה להמשיך לקרוא מה שיעלה את זמן השהייה שלו באתר, דבר אשר יסייע גם כן בקידום. שילוב של מילות מפתח הינו חשוב גם כן אך לצערנו האינטרנט מלא במאמרים שהדגש עליהם הוא רק על שילוב מילות מפתח דבר המפחית משמעותית מאיכות התוכן. אתם לא רוצים את זה באתר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *