שיווק ופרסום עסקים באינטרנט
21 מאי 2016
21 מאי 2016,
 0

עסק שלא נמצא באינטרנט כיום כאילו לא קיים. אם אתם מנהלים עסקים קטנים ובינוניים עוד עולה הדרישה לכך שתפרסמו ותקדמו את עצמכם באמצעות האינטרנט ובמטרה להרחיב את העסק ואת מעגל הלקוחות שלכם. אם אתם לא תעשו זאת – המתחרים שלכם יעשו זאת ואתם תישארו עם האבק הרחק מאחור.

שיטות שונות לשיווק ופרסום באינטרנט:

  1. קידום אתרים אורגני – כל אחד רוצה להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל וזאת משום שרוב האנשים המחפשים בגוגל (מיליוני אנשים רק בישראל) נכנסים לרוב לתוצאות הראשונות בחיפוש. ישנם עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על הקידום, חלקם ידועים לציבור וחלקם לא. חברות קידום אתרים מנוסות יכולות לסייע בהפיכת האתר שלכם לידידותי למנוע החיפוש כמו גם לבצע פעולות שונות שיסייעו בקידום האתר בגוגל: בניית מערך קישורים אפקטיבי לאתר, עריכת קוד האתר, פרסום וקידום האתר ברשתות חברתיות ועוד. קידום אתרים היא ללא ספק שיטת השיווק באינטרנט הטובה ביותר לטווח הארוך.
  2. פרסום ממומן – כשמדברים על פרסום ממומן מתייחסים בעיקר לפייסבוק וגוגל. ישנן שיטות נוספות לפרסום ממומן כמובן אולם שתי אלה נחשבות לפלטפורמות המובילות שלרוב גם מספקות את התוצאות הדרושות לכל לקוח. ניתן לפלח את קהל היעד שאליו מפרסמים לפי פרמטרים שונים, לבחון תוצאות ולבצע מקצה שיפורים. זוהי שיטת שיווק מצוינת למי הרוצה לקבל תוצאות יקרות יותר אך לטווח הקצר.
  3. שיווק בפייסבוק – הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ורק בישראל יש למעלה מ2 מיליון משתמשים. ישנן שיטות שונות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק. חלק מאותן שיטות מעצבנות אנשים, מעיקות עליהם ויוצרות אפקט שלילי לפרסום שלכם. לעומתן חלק מהשיטות דווקא אפקטיביות ועסקים רבים נהנים מהרחבת מעגל הלקוחות שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק בלבד. כך למשל הקמת דף אוהדים (דף עסקי) לעסק, יצירת קהל אוהדים, מעורבות ושיווק מוצרים תוך מתן וחלוקה של ערך, מבצעים, מתנות ועוד. כמו כן לפייסבוק יש קבוצות דיון כמעט בכל נושא ותת נושא. פעילות חכמה באותן קבוצות דיון עשויה להוביל להרחבת העסק בצורה משמעותית.
  4. אתרי מאמרים – אתרי מאמרים נחשבים מאוד נפוצים בעולם כאשר אנשים מפרסמים מאמרים כדי לקדם את עצמם כמומחים בתחומים שונים, כדי לקדם מוצרים ושירותים שונים ואף כדי לקדם את האתרים במנוע החיפוש כאשר מכל מאמר יש קישור נכנס לאתר החברה. זוהי גם שיטת פרסום מצוינת. בארץ נחשבת לפחות מועדפת על ידי המשווקים אך יכולה להיות שימושית במיוחד אם תיעשה בצורה חכמה ועם מקצוען כמו כפיר מגן שמבין בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *