קידום אתרים
25 מאי 2016
25 מאי 2016,
 0

ישנן לא מעט חברות קידום המתחרות על ליבם של הלקוחות. כל חברת קידום שמכבדת את עצמה, בין אם מדובר במקדם עצמאי העובד מהבית ובין אם מדובר בחברה בע"מ עם עשרות עובדים, תרצה לספק עבודה טובה ואמינה ללקוח על מנת שזה יישאר לצידה לאורך זמן. לצערנו לא כל חברת קידום עושה זאת ולעתים מנצלת יכולות מכילה איכותיות לטובת סגירת לקוחות לטווח קצר של כמה חודשים, שלאחריהם הלקוח אינו רואה תוצאות ועוזב את החברה.

חשוב לדעת: שמדברים על SEO, ישנן מילות מפתח תחרותיות מאוד אשר לקדם את האתר בהן לתוצאות הראשונות בגוגל עשוי לקחת אפילו מס' שנים. לכן כאשר אתם שופטים את העבודה של חברת הקידום, חשוב לקחת בחשבון את מידת התחרות של מילת המפתח. ככלל – מומלץ לבקש מחברת הקידום בתחילת הדרך לבצע עבורכם מחקר מילות מפתח מקדים ולקבל רשימה של מילים מומלצות שיכולות לספק לכם תנועה סבירה ממנוע החיפוש מצד אחד ומצד שני שהתחרות בהן תהיה כזו שתאפשר לכם להגיע לתוצאות בזמן עבודה סביר.

קידום אתרים לחברות

פרמטרים לבחינת עבודתה של חברת הקידום?

  • מידע מקדים – הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כדי לדעת שאיש מקצוע מסוים לא עובד עליכם הוא מחקר מקדים על אותו תחום. אין זה אומר שתצטרכו ללמוד את התחום בעצמכם אלא להקדיש כשעה-שעתיים לקריאה של מאמרים ברשת באותו נושא. אם אתם רוצים לוודא שחברת הקידום תבצע את העבודה כמו שצריך יהיה עליכם לשאול אותה מספר שאלות בנוגע לאופן העבודה שלה ולכן וודאי תרצו מידע מקדים על התחום כדי לדעת לשאול את השאלות הנכונות ובטח לדעת שהתשובות שאתם מקבלים מספקות אתכם.
  • תכנית עבודה לקידום האתר – בקשו לדעת באילו דרכים החברה תבצע בכדי לקדם את האתר שלכם. ישנן שיטות עבודה שאינן אתיות שלגוגל אין סבלנות אליהן מה שעשוי לפגוע באתר שלכם. כמובן שחברת הקידום לא תחשוף בפניכם את שיטת העבודה שלה שנבנתה לאורך זמן וניסיון אך ללא ספק ששמיעת דברי טעם עשויה להנעים עמכם שכן אתם יודעים שאתם מקבלים עבודה מקצועית.
  • דוח חודשי – הדוח החודשי הוא דרך נפלאה לעקוב אחר ההתקדמות של האתר שלכם ומילות המפתח שאתם מקדמים. למעשה אין הוכחה טובה יותר לכך שהחברה עושה עבודה כמו שצריך כמו תוצאות בשטח. חשוב לציין כי ככל שהתחרות גבוהה יותר כך התוצאות יאחרו לבוא, אך חברה מקצועית שעושה עבודה טובה תציג קו של התקדמות בסך החצי שנתי והשנתי.
  • מכירות – אם יש לכם אתר eCommerce (מכירות) ויש לכם סליקת אשראי לעסקים באתר, הרי שאת תפוקת פעילות הקידום אתם תרגישו בכיס, ובשורה התחתונה – יותר מכירות. עם זאת, חשוב להבין שזה דבר שעשוי לקחת לא מעט זמן (החל מכמה חודשים בודדים ועד לשנה ויותר) וזה תלוי בעיקר ברמת התחרות של תחום העיסוק שלכם וכן בנקודת הפתיחה של האתר.מאמר נוסף שיכול לעניין אותך: שיווק ופרסום עסקים באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *