מערכת טובה לניהול לקוחות העסק
21 יולי 2016
21 יולי 2016,
 0

עבור אנשים שלא נאורים בתחום, צמד המילים "יחסי ציבור" מעורר ישר אסוציאציה של מסיבות עיתונאים, פרסומים בעמודים הראשונים של העיתונים, או פרסומות בטלוויזיה. עם זאת, אלה שפועלים בתחום זה היום יודעים שהחלק המשמעותי ביותר של יח"צ איכותי כיום כולל לא כותרות "מפוצצות" או פרסומות בפריים טיים, אלא עבודת נמלים שעיקר משימתה הינה ליצור את הרושם המתאים ותזרים של אנשים למקורות השונים של הגורם המיוצג לאתר האינטרנט שלו ובעיקר לעמוד שלו ברשתות החברתיות.

למה דווקא האינטרנט?סוגי הלוואות פופולאריים

חיבור ה-WI-FI יחד עם האינטרנט הסלולרי במכשירים הניידים של כולנו הביאו לכך שמקור המידע העיקרי (ועבור רבים – גם היחיד) הוא האינטרנט. יתר על כן, אנשים רבים תופסים אותו בתור האפיק המהימן ביותר, משום שהוא עושה רושם של "פחות ממוסחר", ניתן למצוא בו תגובות של אנשים אמיתיים ודיונים קרובים ללב. זאת למרות שכיום רוב המשתמשים יודעים שיש לקחת בערבון מוגבל את מה שכותבים באתרים השונים. אך כך או כך, מדובר במקור חשוב לגיבוש דעה אישית וכלל חברתית כאחד. לפיכך, יחסי ציבור באינטרנט הם גורם חשוב ביותר בתהליך העבודה של כל גורם וכל מוסד, מסחרי או ציבורי.

כיצד מתבצעת העבודה בפועל

על מנת להציג את המוסד הרפואי, האדם הפרטי או המוצר החדש בשוק הבריאות, חשוב מאוד ליצור ניהול יח"צ נכון ומדויק מלכתחילה. האמת הפשוטה הינה שהרבה יותר פשוט לבנות מערך העובד בצורה נכונה כבר מההתחלה, מאשר לתקן את הטעויות מאוחר יותר, כאשר המוניטין כבר נהרס מסיבה זו או אחרת (ניהול לקוי, פעולות לא מוסריות של המתחרים, וכו'). המערך של יחסי הציבור כולל עבודה במספר תחומים בו-זמנית: הקמה וניהול יעיל של אתר רשמי – חשוב מאוד ליצירת שם טוב באינטרנט ולמיתוג מוצלח. שנית, עבודה ברשתות חברתיות שונות, כאשר בישראל זה בעיקר הפייסבוק. שלישית, פרסומים אינפורמטיביים ו\או פרסומיים המאפשרים להמשיך לקדם את המותג, איש המקצוע או השירות בקbinary-1414318_1280רב הציבור. כל אלה ידיו מהווים את המכלול של יחסי ציבור באינטרנט.
נאוה עינבר הינה אשת מקצוע המתמחה בשילוב הייחודי של שיווק ופרסום עם עולם הבריאות, בזכות מעורבותה בפרויקט וגורמים שונים הרלוונטיים לתחום, כולל קשרים נרחבים עם כלי תקשורת רלוונטיים והשכלה מגוונת בתחום האינטרנט. שיתוף הפעולה עם משרד יחסי ציבור של נאווה יאפשר לכל בית עסק הקשור בצורה זו או אחרת למערכת הבריאות או התרופות ייהנה מהיתרונות הרבים של היכרות מעמיקה עם התחום ויכולת להתאים את תכנית הפרסום לדרישות ולצרכים של הלקוח, כולל הענקת מענה מעודכן ומקצועי ללקוחות באפיקי התקשורת השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *