קורס קידום אתרים
11 אוגוסט 2016
11 אוגוסט 2016,
 0

קידום אתרים הוא דבר חשוב מאוד לכל אתר אינטרנט. גם חסרי הניסיון בתחום מבינים שללא קידום אתרים מתאים האתר שלכם יעמוד ריק. הגולשים אינם מגיעים יש מאין, הם מופנים על ידי אתרים אחרים, פרסום ובעיקר מנועי החיפוש. אך על מנת שמנועי החיפוש יפנו אתרים לאתר שלכם עליכם לעשות קצת מאמץ בתחום הקידום על מנת שמנוע החיפוש ידע על קיום האתר שלכם וגם יתייחס אליו ברצינות; כלומר בתור אתר שראוי לשלוח אליו תנועה של גולשים.

למרות שישנם רבים אשר קראו מאמר או שניים באינטרנט בנושא קידום אתרים, שאולי נכתב לפני שנתיים, והם חושבים שהם מוסמכים לעבוד בקידום אתרים; אך בפועל צריך לבחור היטב את מקדם האתרים שלכם. אם כך, מה צריך לדרוש ממקדם אתרים מקצועי?

הדבר הראשון שצריך לצפות ממקדם אתרים מקצועי הוא השילוב המושלם של ידע וניסיון. קידום אקידום אתרים לחברותתרים הוא תחום אשר נלמד במוסדות לימוד מיוחדים העוסקים בתחום. יש הרבה דברים שצריך לדעת והם מבוססים על ידע נצבר וניסיון. התאוריה של קידום אתרים דורשת ידע על הרגלי הגולשים ויש כאן ממש נגיעה לפסיכולוגיה. מקדם אתרים מקצועי הוא אדם אשר למד את הנושא בצורה מסודרת. אך הידע הנלמד אינו מספיק, חייבים גם את הניסיון. נסו לדמיין רופא שסיים בהצטיינות את לימודיו אך ורק על סמך ספרי הלימוד ומעולם לא בא במגע עם מטופלים, בוודאי שזה בלתי אפשרי. מקדם אתרים מקצועי חייב גם את הניסיון המתאים; כאשר אתם מחפשים מקדם אתרים, בדקו שיש לו ניסיון. בדרך כלל כל מקדם אתרים ישמח להציג את תיק העבודות שלו

הדבר השני שצריך מקדם אתרים מקצועי, בהמשך ישיר למה שכבר הוזכר, הוא יכולת למידה עצמית. תחום קידום האתרים אינו קופא על שמריו; תמיד ישנן טכנולוגיות חדשות ומנועי החיפוש משנים אסטרטגיות לדירוג האתרים והצגתם במנועי החיפוש. מה שהיה נכון לפני שנה יכול להיות בלתי רלוונטי היום, לכן מקדם אתרים מקצועי חייב יכולות של למידה עצמית וכן הכרת מדיות שונות כמו שיווק בפייסבוק על מנת להיות תמיד מעודכן ולהביא את התוצאות הטובות ביותר לבעלי האתר. כישורים נוספים (שהם בעצם קישורים) זה גם שירות בניית קישורים שיש לדעת לבצע אותו כמו שצריך.

הדבר השלישי שחייבים לדרוש ממקדם אתרים מקצועי הוא התאמת אסטרטגיה בהתאמה אישית לצרכים של האתר. אסביר זאת באמצעות דוגמה; בוודאי שישנו הבדל רב בין אתר אינטרנט של חברה המציעה שירותים לוגיסטיים בסין עבור יבואנים לבין אתר אינטרנט המציע חדשות לבני נוער. ההבדלים מתבטאים בסוג הקהל שאליו רוצים לפנות ומכאן רק מתחיל ההבדל. הקהלים השונים מחייבים אסטרטגיות שונות לקידום האתרים; מה שעבד עבור אתר אחד לא בהכרח מתאים עבור האתר השני. לכן כאשר אתם פונים לשירות של קידום אתרים תצפו לפגוש אדם, או צוות, אשר מגלים התעניינות בתחומי העיסוק שלכם וקהל הלקוחות; מקדם האתרים חייב לגלות עניין על מנת להבין את הצרכים שלכם ולסייע לכם להשיגם.

binary-1414318_1280הדבר הרביעי שהוא פשוט חובה הוא שימוש בפרקטיקות ״חוקיות״ לקידום האתר. מי שאינו עוסק בתחום אולי לא מודע לכך שישנן שיטות קידום אתרים אשר יכולות בסופו של דבר לפגוע באתר. מקדמי אתרים חובבנים משתמשים בשיטות אגרסיביות אשר נועדו להשיג תוצאות מהירות בזכות מניפולציות שונות של מנועי החיפוש. הבעיה עם שיטות אלו היא שבסופו של דבר מנועי החיפוש מזהים אותן כמניפולציות ודוחקים את האתר למטה בתוצאות החיפוש, אם לא מעלימות אותו בכלל!

ונקודה אחרונה לסיום היא החשיבות של התקשרות ארוכת טווח לצורך קידום האתר. אנו הישראלים תמיד אוהבים את מדיניות ה״זבנג וגמרנו״ אפילו שעמוק בפנים אנו ידועים שהיא לא קיימת. קידום אתרים אמתי הוא פרויקט מתמשך ולא עבודה של כמה ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *