שיווק ופרסום עסקים באינטרנט
4 ספטמבר 2016
4 ספטמבר 2016,
 0

כתיבת תוכן טוב ורלוונטי בעל מסר קצר ומדוייק יכול לגרום לכל מבקר להפוך ללקוח. אתר שמציע לגולשים מוצרים לרכישה או כל שירות אחר, חשוב שהמידע שהוא מכיל יהיה מקצועי, תכליתי ושיתקשר ישירות לתוכן של האתר ויניע את הקורא לפעולה.

בחסות החלוץ כתיבת תוכן עם משמעות

התוכן אמור להיות מרתק ומסקרן, רצוי שיהיה כמה שיותר מקורי שכן גוגל נוהג "להעניש" מאמרים מועתקים. ככל שהתוכן יהיה מקורי ורלוונטי כך גוברים הסיכויים שהוא ימצא במעלה דפי תוצאות החיפושים. כתיבת תוכן חייבת להיות תמציתית, יעילה וממוקדת מטרה. לכתיבת תוכן יש חוקים משלה; בכל מאמר כלולים כמה ביטויי מפתח הנוגעים לתוכנו של האתר ויש לבחור אותם בקפידה והיה ואותם ביטויי מפתח לא יהיו קשורים לתוכן האתר, למוצרים או השירותים אותם הוא מציע לגולשים, הרי שהחטאנו את המטרה.

על מה לשים דגש?

בכתיבת תוכן ישנם כמה פרמטרים אליהם רצוי להעניק תשומת לב. תחילה יש למקם את הגולש במרכז העניינים, הרי אחרי הכל המאמר מיועד אליו. כפי שהדגשנו, התוכן חייב להיות קצר ותכליתי, לא מורכב עם תיאורים רבים, כדי שהגולש לא ירגיש שהוא מבזבז זמן יקר. יש לשים לב לעיצוב התוכן, נעים ולא עמוס, מחולק לפסקאות קצרות עם כותרות מושכות ומעוררות סקרנות. בנוסף, ואולי הכי חשוב, כתיבת תוכן חייבת להיות מכוונת ומותאמת למנוע החיפוש,  גוגל, בייחוד כשמדובר על כתיבת מאמרים אשר נועדו לקדם אתרים.

אין לתת לאתר לקפוא על שמריוapple-1282240_1280

כל אתר אטרקטיבי ככל שיהיה, מוכרח תחזוק שוטף כגון: הוספת תכנים, שינויים וחידושים בעיצוב, כל זה מסייע לקידומו. אם מדובר בכתיבת תוכן לעסקים המציעים מוצרים לרכישה, קידום אורגני יסייע להם רבות. בצורה זו גוגל יודע שהאתר בו מדובר מספק כל העת לגולשים תכנים חדשים וכך גוברים הסיכויים שהוא יקודם, מה שיביא לתנועה ערה ועלייה במתח הרווחים. כשמדובר בכתיבת תוכן לעסקים, חשוב לא רק לכתוב מאמרים חדשים, אלא גם לעדכן את אלה הקיימים, מה שיכול להקנות יתרון על עסקים מתחרים.

לסיכום

באמצעות המאמרים ניתן לקדם את האתר בדפי תוצאות החיפוש, הזדמנות פז להגיע לקהלי יעד חדשים ולשמר לקוחות קיימים. חשוב מאוד לבצע חקר מקיף בכל הקשור לביטויי המפתח. עדכון האתר ותוכנו בהתאם לשינויים החלים בו, יביא לתנועה ערה יותר של גולשים, הוא יקדם את האתר וכך הוא יותאם בצורה מיטבית מול מנוע החיפוש גוגל.

בשיתוף עם חברת הכתבן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *