תשתית אינטרנט
22 דצמבר 2016
22 דצמבר 2016,
 0

בכל פעם שמסתירים את המילה שיווק בתוך התוכן שאתם קוראים, שלא נדבר על הכותרת, כדאי שיעלו לכם שאלות לגבי המוצר שמנסים למכור לכם. לאו דווקא בכל עת מדובר במוצר פיזי, אלא ברעיון או כמו פה במילים. אז אתם שואלים למה שנקנה מילים אם הן גם ככה בחינם? אז זהו שכל המילים נתונות בידכם, אך לא תמיד נעשה עמן חסד. בכדי ליצור רצף של מילים חזקות שיגרמו לכל קורא לנוע לפעולה, יש להיצמד למספר כללים, שהחשוב בניהם הוא להימנע משיווק בתוכן. אז מה אם אתם מנסים למכור מוצר, הלקוח שלכם לא יקנה אותו אם תנסו לשכנע אותו בכמה מילים כי המוצר שלכם שווה את זה.

איך מוכרים מילים?

אחרי שנים של מחקרים בתחום, הובן כי הדרך האפקטיבית למכור היא לא לנסות למכור, אלא לפעול בגישה רכה יותר, כזו שתגרה את הצרכן לקרוא את התוכן שאתם מציעים לו, להחליט כי יש לכם את מה שהוא חיפש עד כה וכתוצאה מכך גם להגיב ולפעול. כתיבה שיווקית היא כותרת גסה לתוכן איכותי ונעים לקריאה שעל הדרך נועד בכדי למכור במסווה מוצר, ליצור עבור הצרכן מספר שלבים של צורך במוצר, הבטחה לתועלת והצגת פתרונות שונים. הגולש מצידו מחפש ריגושים בתוכן, מעוניין לקרוא וליהנות ולצאת מסופק מהתוכן אותו קרא ולעיתים הסיפוק מתבטא במוצר או שירותים שהגולש מצא בתוכן שלכם.apple-1282240_1280

כתיבה שיווקית עצמאית

אם אתם מנסים ליצור בעצמכם כתיבה שיווקית, כדאי שתכירו היטב את המוצר שאתם רוצים למכור ותגבשו יחד את כל היתרונות שלו, כך שתוכלו להציע ערך מוסף לקהל היעד, ערך עליון שאין למוצרים דומים. ככל שתמקדו יותר את קהל היעד שלכם בהתאם לקהל אליו המוצר שלכם פונה, כך תרוויחו יותר. אם אתם רוצים לאכול את כל העולם ברגע אחד ולפנות לכולם, לא תוכלו להגשים את היעדים שלכם, אלא אם כן תתמקדו ותצעדו בצעדים קטנים. התוכן שלכם צריך להיות קליט, משעשע, בעל מסר בולט, כתוב בשפה נעימה ועשירה, להכיל משפטים קצרים, תחושות אישיות, חוש הומור, כותרות מגרות והרבה אמת. כתיבה שיווקית מיועדת לדף הבית, לדף אודות, לדף נחיתה, לניוזלטר, לדפי פייסבוק ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *