מערכת CRM
12 פברואר 2017
12 פברואר 2017,
 0

בעידן בו יש הכול מהכול והתחרות גדולה, הכי חשוב שלא לפסוח על מערכת לניהול לקוחות, כן אותם לקוחות המגיעים אליכם ממקור כזה או אחר. לקוחות פוטנציאליים שבקרוב יהפכו ללקוחות תמידיים- זאת המטרה שלכם אחרי הכול? באמצעות מערכות CRM הדברים יתאפשרו לכם ותוכלו בו זמנית לנהל את העסק נכון וכך גם את הלקוחות החדשים והישנים.

כפי שהבנתם, מערכת CRM מכילה בתוכה מכלול של פרמטרים שיעזרו לעסק שלכם לנהל את עצמו על כל פעילות כזו או אחרת. הרעיון הוא לבחור את המערכת הנכונה, אז איך באמת בוחרים את מה שהכי טוב לעסק שלכם?

עד כמה גמישה המערכת?

זו השאלה הראשונה שיש לשאול, פרמטר חשוב ביותר המתייחס ליכולת החברה להתאים את המערכת בדיוק לצרכיה האישיים. זה חשוב כי יש בשוק הפתוח לא מעט מערכות שבנויות בצורה קבועה והחיסרון לכך הוא אי היכולת לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם- קוראים לזה חוסר גמישות.

כמה שנים  קיימת המערכת בשוק?

וותק זה דבר חשוב, זה מעיד על ניסיון ועל משהו שיישאר לעוד הרבה זמן. חברה וותיקה ובפרט אם השקעתם את מיטב כספכם. תארו לעצמכם תרחיש בו מצאתם חברה שמציעה את עצמה בזול אבל אז, לאחר ששילמתם היא נעלמת. זה למעשה אחד התרחישים הפחות נעימים וכדי שזה לא יקרה, חשוב מאוד לבחור חברה עם וותק. שירות? זה למעשה הפרמטר הבא והוא מדבר על מה שקורה לאחר הטמעת המערכת בפועל. מה אז? מה טיב השירות בפועל? האם התוכנה שתתקינו אכן תספק לכם את השירותים שאתם צריכים? הנה חומר נוסף למחשבה.

כמה זה עולה ואיך זה ייראה?

הנה השלב בו מדברים על המחיר ועל איך הדברים ייראו, חשוב לוודא על מה תצטרכו לשלם בנוסף. הרעיון הוא לא לגרום לכם לשלם כל הזמן אלא לקבוע סכום שבעבורו תקבלו את כל השירותים. מחיר נמוך? לרוב, מפתה ומאידך, לאחר התשלום הנמוך מגיעים העלויות הגבוהות שמגלות לכם כי שגיתם בבחירה. המון כסף עד להשגת המערכת הרצויה? לא בהכרח, לא אם אתם בוחרים מערכת שתתאים בדיוק לצרכים שלכם ותתגמש בהתאם. גם עניין העיצוב חשוב כאן ואם אתם הולכים לעבוד מול מערכת כזו או אחרת חשוב שהיא תהיה נחמדה לכם. כמו כן, חשוב גם הנוחות, גישה קלה, הסתגלות מהירה ונעימות בכל הליך הימצאותכם בתוכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *