25 ינואר 2018
25 ינואר 2018,
 0

משרדי פרסום בארץ ובעולם נחשבים למשרדים נחשקים וסקסיים בהם כמעט כל אדם יצירתי ושאפתן רצה לעבוד. אנשים שעובדים במשרות קריאטיביות במשרדי פרסום נחשבים לאנשים יצירתיים ומעניינים שכל אחד רוצה להיות במחיצתם בעיקר כאשר מדובר במשרדי פרסום מעולים שעוסקים לא רק בפרסום, אלא גם באומנות מסחרית.

בארץ ישנם שלל משרדי פרסום שהופכים כל יום לחדשניים יותר ומכווני מטרה, תוך שהמטרה היא לחדש לרגש ובעיקר למכור כמה שיותר מוצרים עבור הלקוחות שלהם.

הריגוש שביצירת רעיון או קונספט כובש לפרסומת, יצירת מודעה יוצאת דופן שמושכת תשומת לב רבה, יצירה של קמפיין דיגיטאלי מקורי ועוד – מושכים יותר ויותר אנשים אשר רוצים לעבוד במשרד פרסום מצליח.

אבל כיצד אפשר לעבוד במשרד פרסום? כמה טיפים בהמשך.

רכישת השכלה מתאימה – כדי לעבוד במשרד פרסום רצוי שתהיה לכם את ההשכלה המתאימה בתחום שמושך אתכם במיוחד. תחומי לימוד הקשורים לעבודה במשרד פרסום הם לימודי עיצוב גרפי, לימודי קופירייטינג, לימוד כתיבה יוצרת, לימודי תקציבאות, ולימוד מקצועות הפרסום באופן כללי.

חשוב לדעת שבכל הנוגע לקבלה אל משרד פרסום, ישנם משרדי פרסום שללא תואר ראשון לא יקבלו אליהם עובדים חדשים, אך לעומת זאת ישנם משרדי פרסום אשר כשרון יוצא דופן ויצירתיות – מספיקים מבחינתם.

קורות חיים מעניינים – כולנו מכירים את קובץ קורות החיים המשמים שמספר על שירות צבאי, השכלה, מצב משפחתי, תפקידים אחרונים ועוד, מה שלא מושך במיוחד את מנהלי הקראייטיב שמחפשים אחר האדם שיבוא וינחית עליהם טון של יצירתיות. בשל כך חשוב לנסות לכתוב את קורות החיים בצורה מקורית או לפחות לצרף אל קורות החיים מכתב מקדים ומעניין שיצור קשר מידי בינכם לבין המעסיק.

בניית תיק עבודות – אחד המכשולים שנתקלים בהם אנשים שסיימו לימודי עיצוב גרפי, קופירייטינג ופרסום היא הצגת תיק עבודות לאחר הלימודים, כאשר לרבים אין תיק עבודות משום שהן טרם עבדו במשרד פרסום!

עם זאת באמצעות תרגילים שביצעתם במוסד הלימוד בו למדתם את המקצוע, באמצעות כמה עבודות התנדבות או עבודות שתבצעו במחירים סמליים: תוכלו להרכיב תיק עבודות מעולה שידגיש את הכישרון שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *