26 יוני 2018
26 יוני 2018,
 0

בעידן עתיר מידע, אנשים וצרכני תקשורת "מופצצים" במסרים בכל רגע נתון. באופן זה, התודעה לומדת "לסנן" במהרה מסרים שאינם אפקטיביים, אינם יעילים או אינם מושכים את תשומת הלב של הלקוח. בעידן כזה, החשיבות אטרקטיביות בית העסק עולה פי כמה והצורך למשוך את הלקוח משתכלל ומשתדרג. באופן זה, חשוב למצוא את הדרך לפנות אל הלקוח בדרך יצירתית ומאפשרת, המזמינה אותו להיות חלק מהתוכן של החברה.

באמצעות סרטון תדמית לעסק ניתן להגיע אל לקוחות גם באופן פסיבי. שלא כמו פרסום מסורתי, סרטוני תדמית מאפשרים יצירת קשר ופרסום מתמשך למרות שההשקעה היא חד פעמית. סרטון תדמית לעסק מציג את כל היתרונות שלו לא רק באמצעות תוכן כתוב או תמונה, אלא גם על ידי חוויה של ממש אותה הלקוח עובר כשהוא צופה בסרטון ומתחבר אל התכנים המועברים באמצעותו.

חסכון כלכלי

סרטון תדמית לעסק הוא אמצעי פרסומי המאפשר השקעה חד פעמית בפרסום ולאחריה – המשך זרימת לקוחות אל העסק באופן שוטף, גם כשההשקעה הכלכלית כבר הושלמה. הכיצד? באמצעות הטמעת סרטון התדמית באתר, באתרים מקבילים ובעמודי הפייסבוק והיוטיוב של החברה, הלקוח ממשיך ונחשף אל תכני החברה גם שנים רבות לאחר תום הפקת הסרטון. 

חשיפה רחבה

שלא כמו צורת הפרסום המסורתית בה התשלום מתבצע פר חשיפה, סרטוני תדמית לעסק מאפשרים תשלום חד פעמי מול חשיפה נרחבת המותאמת לצרכים של הלקוח ולחיפושים שלו אחר מענה. הסרטון ימשיך ויהיה מוצג בתוצאות החיפוש בגוגל או ביוטיוב, גם כאשר החברה אינו מפרסמת אותו באופן אקטיבי.

חוויה רב חושית

מודעה בעיתון או בפייסבוק יכולות להיות אפקטיביות במידה מוגבלת. לעומתן, הפקץ סרטון תדמית לבית העסק מעניקה חוויה רב חושית: הלקוח נחשף למגוון המסרים והחוויה המתקבלת בשימוש במוצרי או בשירותי החברה, ויכול לבחון את החברה גם בלי ליצור עמה קשר ישיר. בכך, הלקוח מפתח מעורבות עם בית העסק ומחדד את תחושת המחויבות הרגשית כאשר הסרטון מופק ברמה גבוהה ותוך יישום ערכי החברה לתוך הגרפיקה והמסרים המועברים בסרטון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *