הקמת חנות וירטואלית
22 אוקטובר 2018
22 אוקטובר 2018,
 0

אם אתם בעלי עסקים, יוצרים, יזמים או בעלי רשתות, שירותים וחנויות: אתם בוודאי רוצים לפתוח ערוץ או פלטפורמה נוספת שבאמצעותה תוכלו להגדיל מכירות, למתג את המותג שלכם כנגיש ועדכני, כמו גם ליצור קשר של שימור ושירות טוב יותר מול הלקוחות הקיימים והעתידיים של העסק.

ואכן בעולם טכנולוגי תחרותי, אחת הדרכים להגיע אל לב הלקוח היא באמצעות הקמת חנות וירטואלית ברשת שיכולה להיות גם אתר תדמית, כמו גם חנות שבה ישנם פרטים על העסק שלכם וכמובן פלטפורמת מכירות מתקדמת ויעילה.

אבל כיצד מקימים חנות  מסוג זה? הנה כל השלבים:

בחינת הצרכים של העסק שלכם – לפני שאתם מקימים חנות וירטואלית, יש לבחון את הצרכים של העסק שלכם, להבין האם אתם זקוקים לחנות כזאת, לדעת כמה מוצרים יש לכם למכירה והאם הכמויות מצדיקות את הקמת החנות.

בנוסף יש לתכנן נכון את כלל המערך של החנות הווירטואלית בכל הנוגע לשירות, למשלוחים, דרכי תשלום, קבלת והוצאת סחורה אל הלקוח, תקנון החברה שיופיע בחנות ועוד. בשל כך חשוב להתייעץ תמיד עם המומחים בהקמת חנות וריטואלית ובכך לדעת כיצד בונים ומתכננים נכון.

בחירת קונספט – נסו להבין איזה קונספט תרצצו שילווה את החנות הווירטואלית שלכם. נסו לבדוק ולבחון אתרים שונים וחנויות און ליין ולהבין אילו תבניות עיצוב מתאימות לחנות שלכם, איזה סגנון כתיבה ותכנים תרצו שיהיו באתר, כיצד תוכלו להציג את המוצרים בפני הלקוח, תוך בחירת קונספט מדליק שילווה את המוצרים שלכם אך יעשה זאת תוך הקניית אינפורמציה יעילה ללקוח.

הקצאת תקציב – בניית חנות מקוונות היא לא דבר זול ולכן יש להתכונן לכך. העלויות הגבוהות מתרחשות בשל צוות שלם שעליו לגבש תכנית לחנות וירטואלית, תכנון נכון ושלל פונקציות שיש להתאים, כמו גם עיצוב ובניית האתר, אפיון אתר, כתיבת תכנים וכל מה שדרוש כדי לבצע התאמה של אתר שיהיה באיכות גבוהה. בשל כך, עלויות של אתר יכולות להתחיל מסכומים ש 12 אלף שקלים עד לעשרות אלפי שקלים, ולכך צריך להתכונן.

בחירת חברה לבניית חנויות אינטרנטיות – שימו לב כי אתם בוחרים חברה איכותית לבניית אתרים וכזאת שמשתמשת במערכת מג'נטו המקנה יותר ויותר אפשרויות בבניית חנות וירטואלית. בכך תוכלו גם אתם וגם הגולשים בחנות ליהנות מאתר קל להבנה, לגלישה, גישה ובנייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *