ניהול מוזמנים
26 מאי 2019
26 מאי 2019,
 0

עבור רבים, ניהול כנסים הינו הרבה מעבר לכיף. מדובר בפרויקט מאתגר מאוד אותו יש לתכנן בצורה יעילה הכרוכה במחשבה מעמיקה, בעיקר אם מעוניינים להשיג מהכנס הרבה מעבר לאורחים מרוצים. עקרון הבסיס בניהול כנסים ואירועים הוא ניהול מוזמנים בדרך הנכונה ביותר עבור האירוע. חשוב להבין (ובעיקר כשמדובר בכנס עסקי), שניהול רשימת המוזמנים מתחיל עוד הרבה לפני האירוע, ממשיך באירוע עצמו ואף ממשיך לאחר שהאירוע נגמר.

ניהול מוזמנים – איך זה עובד?

כאמור, יש מס' דרכים לבצע ניהול מוזמנים יעיל:

  • שימוש במערכת רישום וניהול מוזמנים – כשמדובר באירוע עסקי או כנס, הצעד הראשון הוא לשווק אותו. את זה נעשה על ידי פתיחת אתר ובו כל הפרטים ואף אפשרות הרשמה מראש אונליין בכדי לשריין מקום. מתוך רשימת המזמינים מראש ניצור רשימת מוזמנים מעודכנת, ונגיע מוכנים ליום האירוע.
  • רישום עצמאי – ישנן פתרונות נוספים עבור מי שלא נרשם מראש או באירועים שבהם לא הייתה בכלל אפשרות כזאת. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה ליצירת עמדות רישום עצמאיות המוצבות בדרך כלל בכניסה למקום בו מתקיים האירוע, ובהן כל באי האירוע יוכלו לבצע רישום עצמאי. עמדות הרישום העצמאיות יכללו לרוב ממשק ידידותי מאוד על מנת שהמשתמשים יוכלו לבצע את התהליך במהירות ובקלות ללא צורך בעזרה חיצונית. את העמדות ניתן לעצב בהתאם לחברה המארגנת את האירוע כך שייווצר קו אחיד.
  • צמיד חכם – דיברנו על טכנולוגיה מתקדמת, אך לא נוכל לעשות זאת מבלי להזכיר את הצמידים החכמים. אלו מתממשקים עם מערכת ניהול המוזמנים בזמן אמת, ומראים למנהלי האירוע (או כל מי שיש לו הרשאה לכך) היכן נמצא כל מוזמן. במקרה הצורך יוכלו לתת למוזמנים הרשאות שונות ואישורי כניסה.

ניהול המוזמנים הוא הבסיס לאירוע מוצלח

העקרון הבסיסי ביותר בהפקת אירוע או כנס הוא רשימת המוזמנים. בהתאם לכמות המגיעים, תדעו בדיוק כמה שולחנות אתם צריכים, מהי כמות המזון והשתייה לה אתם זקוקים, כמה כיסאות יש להעמיד באולם ההרצאות ועוד. משום כך, ניהול מוזמנים באירועים הוא עניין קריטי ביותר שאין לוותר עליו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *