קידום אתרים
1 אוגוסט 2019
1 אוגוסט 2019,
 0

תחום קידום האתרים האורגני הוא תחום מרתק בפני עצמו. בשונה מקידום ממומן, בו דרך והצלחת הפרסום תלויה עיקר בתקציבים וכסף זמין שמושקע בשיווק הדיגיטלי ברשת, הקידום האורגני תלוי נטו באיכות וסמכות אתר האינטרנט ובעיקר באיכותו ומקצועיותו של מקדם האתרים שלקח את האתר תחת חסותו.

תהליכי הקידום אתרים האורגני מורכבים ממגוון דינמי של תהליכים ופעולות, שמטרתם העיקרית היא לשפר את נראות ואיכות האתר, לבסס אותו כאתר מהימן וסמכותי וכך לדחוף אותו קדימה בתוצאות החיפוש של גוגל. אחד מהתהליכים המהותיים ביותר בתחום הקידום האורגני הוא עניין קניית קישורים חיצוניים.

הקישורים, ובשם הלועזי שקצת יותר מוכר – לינקים, הם מעין רשת רחבה המופצת ברחבי רשת האינטרנט, והם אלו המקשרים בין אתרים אחרים אל אתר האינטרנט שנמצא בבעלותנו. ממש כמו שאדם בונה לעצמו רשת רחבה של מכרים ואנשים שהוא מכיר ממקומות שונים, כך הוא הופך במשך הזמן להיות הרבה יותר מוכר, אמין וסמכותי כלפי אחרים כי הוא מקושר לאנשים שונים וצבר מוניטין טוב – וככה בדיוק פועל העניין של הקישורים החיצוניים מבחינת האתר.

היתרונות של קניית קישורים חיצוניים

כאמור, הקישורים החיצוניים שמגיעים לאתר שלנו מאתרים אחרים מעידים עלינו כמחזיקי אתר איכותי וטוב. ביסוס האתר כאיכותי משפיע באופן חיובי על הגולשים ברשת, ובעיקר על האלגוריתם של גוגל שבעזרת ערוצי הקישורים שהאתר שלנו יצר – הוא מבין כי אנו מקושרים ברשת באופן חיובי.

חשוב להבין כי אותם קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו מוכרחים להיות בעלי בסיס איכותי, שאלו קישורים שמגיעים מאתרים אחרים שהם נוגעים בתחום בו האתר שבבעלותנו עוסק, ובעיקר שאלו גם כן אתרים איכותיים וסמכותיים ככל האפשר. קישורים חיצוניים המגיעים מאתרים כמה שיותר מוכרים וגדולים ברשת, כך יכולים לבסס את האתר שלנו בצורה טובה יותר.

כיצד ניתן להשיג קישורים?

ישנן דרכים שונות להשיג קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים ואיכותיים, שאחת מהן היא באמצעות יצירת שיתופי פעולה וקשרים הדדיים של קניית קישורים בתמורה לפרסום מאמר או תוכן בעל ערך שיכול להגדיל את התנועה אל האתר המוציא את הקישור, וכמובן גם את התנועה שתגיע אל האתר שנמצא בבעלותנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *