כיצד להתנהל מול חברת עיצוב?
6 אוקטובר 2019
6 אוקטובר 2019,
 0

רבים חושבים שההצלחה של פרויקט תלויה רק במקצועיות של החברה, בין אם מדובר על תחום User Experience Design או תחומי עיצוב אחרים. אבל זה לא נכון. יש מרכיבים נוספים שמשפיעים על התוצר הסופי. אחד מהם הוא ההתנהלות של הלקוח מול חברת העיצוב. כאשר לקוח יודע כיצד להתנהל ואיך לבצע את מכלול השלבים – התוצאה עשויה להיות מוצלחת מאוד, וגם התהליך עתיד להיות מוצלח ויעיל מאוד.

כך תתנהלו מול חברת העיצוב

  • תנו אמון – חשוב כל כך לתת אמון בחברה. כאשר נותנים אמון ביכולות ובנכונות של החברה, יש לצוות את הכוח ואת האנרגיה לספק לכם את הסחורה. לא כך קורה כאשר אתם מטילים ספק ביכולת או סבורים כי הצוות אינו עושה את המוטל עליו. הם חשים זאת והתוצאות לא תהיינה מוצלחות. אמון פותח פתח להמון יצירתיות ועשייה ברוכה.
  • היו ברורים עם עצמכם – אתם חייבים להיות ברורים עם עצמכם. וזה אומר שאתם לא יכולים להתחיל לגשש וללכת סחור סחור. לפני שמפנים עבודה לחברת עיצוב אתם חייבים לדעת מה אתם רוצים. מה הכיוון שלכם ואיזה סגנון רצוי לכם. כשברור לכם מה אתם רוצים אתם יודעים להעביר הלאה את המסר וכל התהליך יהיה ממוקד וקצר יותר.
  • תנו מחמאות – תהליך עיצוב עשוי להיות ממושך. הוא כולל סקיצות ובחירות, שינויים והתאמות. לאורך התהליך הזה אתם חייבים להיות מחמיאים. זכרו כי עובדים כדי להשביע את רצונכם ועמלים לספק לכם את התוצר המעוצב שימצא חן בעיניכם. תנו משוב חיובי, זה נותן לצוות העיצוב את הכוח להמשיך לעבוד לשביעות רצונכם.
  • בטאו היטב את רצונותיכם – חשוב כי תעמדו על שלכם, ותבטאו היטב את כל מה שחשוב לכם. דייקו את העיצובים והגדירו היטב מה מפריע לכם בסקיצה הנוכחית. כאשר מבינים טוב מה חשוב לכם ומה אתם רוצים, ניתן לספק לכם את הסחורה ולבצע עבורכם את העבודה באופן הטוב ביותר. הסבירו מה חשוב לכם ותגלו כי עושים לכם את העבודה היטב.
  • זכרו לבצע תשלומים כפי שסוכם, תשלום הוגן ועמידה בהתחייבויות הוא תנאי למערכת יחסים תקינה ורצון הדדי של כל הצדדים להשגת המטרה הרצויה בשלימות.

קראו גם על Mobile Design.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *