איך תדע אם מתאים לך לשווק את המוצר שלך עם אנימציה?
22 אוקטובר 2019
22 אוקטובר 2019,
 0

כיום, המון עסקים בשוק המעוניינים לשווק את העסק שלהם עוברים מסרטי תדמית והדרכה בווידאו לסרטוני אנימציה. למה? פשוט. 

סרטוני ווידאו, עם כל הקדמה, עדיין מסורבלים יותר ונשארים בתחום המציאות. באנימציה, הדמיון שלכם יוצא החוצה לעבר קהל היעד והמסרים מועברים בדיוק רב כמו שחשבתם וחלמתם, שתרצו שיועברו. מושלם.

איך תדע אם מתאים לך לשווק את המוצר שלך עם אנימציה?

אם העסק שלך אינו ניתן להבנה, כלומר, האדם הממוצע אינו יבין מה הוא יוכל להפיק מהעסק שלך לצורך עצמו, ומה בדיוק מייצר מקום העבודה שלך, כנראה, שכדי להמחיש לו את מה שאתה עושה בדיוק, לא יספיק סרטון ווידאו מקובע, אלא, תצטרך לעשות סרט אנימציה שיווקי כדי להמחיש לאדם זה בדיוק, את מה שתרצה.

אם אני מוכר אחסון באינטרנט, ואני מעוניין להפיק סרטון המסביר את היתרונות שלי ומה בעצם אני מוכר, כנראה שסרטון ווידאו לא בדיוק ייתן לי את הפתרון היעיל מכיוון שעם ידי אנשים וסביבה אנושים, אי אפשר לתת מראה מדויקת לעסק שלי. נצטרך סרטון שבו נפרוק את כל הדמיון שלנו כדי שיבינו בדיוק מה מוכר העסק.

גמישות ויעילות בהכנת סרטון אנימציה

יתרון סופר משמעותי נוסף של הכנת סרטון באנימציה ביחס לסרטון בווידאו, הוא הגמישות היחסית שהיא מאפשרת ביחס לשינויים שנעשים בסרטון בשלבים מתקדמים של ההפקה כמו שינויים מוזיקליים וויזואליים.

נניח, שבתוך תהליך הפקת הסרטון חלו, או נרצה שיחולו שינוי במסרים המרכזיים של הסרטון ויש צורך לערוך מעט את התסריט ולהוסיף כמה משפטים או אפילו סצנה מסוימת, הרי שבאנימציה המצב למהלך זה יהיה קל ומהיר לשינוי בשונה בעריכת ווידאו.

בעיות בעריכת ווידאו לקידום עסק

בווידאו, במקרה של רצון להוסיף מסר או מלל אחר או כיוון שונה לסרטון, משמעותו תהיה איסוף של צוות ההפקה והשחקנים מחדש לטובת יום צילומים נוסף והתמודדות עם בעיות המשכיות שצצות לעתים קרובות בסרטון ווידאו. באנימציה לעומת זאת, הסרטון יכנס לעריכה קצרה וכבר אחרי דקות או שעות בודדות, יצא בדיוק כמו שתרצו.

צרו קשר עכשיו עם סטודיו אנימציה מקצועי ומנוסה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *