סרט תדמית
17 דצמבר 2019
17 דצמבר 2019,
 0

הפקת סרטי תדמית נוצרת ב – 5 שלבים: פיתוח, טרום-ייצור, הפקה, פוסט-ייצור והפצה. לכל שלב יש מטרה שונה, כשהמטרה הכללית היא להגיע לשלב הבא ובסופו של דבר להפקת הסרט. כל שלב משתנה באורכו, ותפקידים שונים מתאימים לשלבים שונים. 

תהליך הפקת סרטי תדמית |

קדם הפקה (Pre-Production) הוא השלב הראשון אתו מתחילים. זה כולל לימוד תחום הפעילות של העסק אותו נרצה לקדם, וזה נעשה כמובן ע"י על ידי חברת ההפקה. קיום מפגש תחקיר במשרד, להבנת היתרונות של העסק ואופן השיווקי שלו

יצירת תהליך עבודה למטרות הסרט |

הכנת תסריט שיווקי הוא השלב השני, ובו יוגדר צוות ההפקה, כולל מדגימים ושחקנים, וכן איסוף חומרים מבית העסק שלו נפיק את סרט התדמית כגון: צילומי סטילס, וידאו ופרסומים שונים. אישור לקוח של התסריט האו הכרחי להמשך יצירת התוכן לסרטי תדמית.

הפקה (Production) |

שלב הפקה נמשך בערך 1 – 3 שבועות ותיאום לוחות הזמנים מול הגורמים המשתתפים בהפקת סרט התדמית כגון: אנשי ההפקה, השחקנים והמדגימים, וכמובן אתר הצילומים בו הוא יופק 

ביצוע צילומי וידאו והקלטות באתר הצילומים |

ביצוע צילומי סטילס, כמובן אם הלקוח חפץ בכך, הקלטת קריינות באולפן, על פי התסריט השיווקי הנקבע בישיבת העבודה עליו, הפקת סרטוני אנימציה וכן גרפיקה דינאמית. שלב זה יכול להימשך בין 4 – 2 שבועות לכל היותר.

עריכה ראשונית (Off-Line) |

חיתוך התסריט של כל חומרי הגלם הרלוונטיים ללקוח, וארגונם על פי התסריט, שילוב חומרי גלם קיימים כגון: קטעי וידאו, אנימציה, וכדומה. כל זאת כמובן על ידי יישום העבודה שנקבעה מלכתחילה, וכן ציון מיקום לשילוב הקריינות הכה נחוצה לסרטי תדמית. 

בשלב זה, הלקוח יגיע כדי לחוות דעתו על היצירה שנבנתה, אז, יתקבלו ממנו השינויים הדרושים לו, כדי לעבור לשלב הסופי של הוצאה לאור של סרט התדמית.

הוצאה לאור של סרט תדמית |

בשלב זה, אנו מגיעים להפקת גרסה סופית באיכות שידור מושלמת, וכן יצירת עותקי DVD באיכות המיטבית המרבית הניתנת להעלאה לאתר החברה ולרשת. הפקת גרסאות נוספות, על פי צרכי הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *