קידום אתרים אורגני
17 יוני 2020
17 יוני 2020,
 0

קידום אתרים באופן אורגני יכול להיעשות בכמה שפות. עסקים שמקימים אתר או דף נחיתה לזמן מוגבל, נראה שקידום אורגני פחות מדבר אליהם. ובכל זאת, מתי נדרש לקדם בשפות שונות ולמה זה כל כך חשוב למנועי החיפוש?

אסטרטגיית שיווק גלובלית – מדוע? | 

קידום אורגני בשפות זרות, מתי זה נדרש? מרגע קבלת ההחלטה לגבי שיווק בינלאומי, מנהלי השיווק והאסטרטגיה של החברה עסוקים בחיבור האסטרטגיה השיווקית של החברה. 

עם זאת, אסטרטגיה כזו יכולה להיות מוטה מבחינה לשונית ותרבותית מראשיתה: מכיוון שמנהלי ועובדי החברה מרגישים בנוח בסביבה דוברת אנגלית, ומכירים את התרבות האמריקאית, הקהל הברור נוטה להיות במדינות דוברות אנגלית.

קידום אורגני באנגלית – מה צריך לדעת? |

הגישה לשיווק המתמקדת ב"מה שאני יודע ואיפה הכי נוח לי" היא הגיונית, ברור, אבל יש לה גם חסרונות רבים:

השוק דובר האנגלית הוא אותו שוק אליו מתחרים מפרסמים, מאותן הסיבות שהוזכרו לעיל. שוק זה אינו בהכרח שוק היעד האופטימלי עבור החברה, אך אנשי המכירות לעולם לא היו יודעים זאת, מכיוון שהמחקר שלהם נערך באנגלית ומתמקד במדינות דוברות אנגלית בלבד.

שיווק וקידום לדוברי שפות זרות – אנגלית |

שיווק בשוק יעד דובר אנגלית, עשוי להיות יקר משמעותית. לדוגמא, כאשר חברות קטנות ובינוניות משתמשות במודעות במנועי חיפוש לצורך שיווק (ראו כאן), כאשר התחרות על מילות מפתח פופולריות באנגלית היא ברוב המקרים חמורה בהרבה, ולכן שיעורי הקליקים בדרך כלל נמוכים יותר. 

התוצאה היא שיווק יקר יותר באנגלית מאשר בשפות אחרות! השקעה בקידום אתר החברה באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא גם זולה בהרבה בשפות שאינן אנגלית, מכיוון שהתחרות על תוכן בשפה זרה נמוכה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *