למה משתלם לפתוח חנות באמזון
10 דצמבר 2020
10 דצמבר 2020,
 0

למערכת CRM מגוון פתרונות לעסקים. בין היתר היא יכולה לייעל את שירותי הטלמרקטינג. היא יודעת לנהל את מוקדי המכירות ללקוחות, ומאפשרת רמות שירות מן הגבוהות שישנן. ביכולתה לנהל הרבה מעבר למוקד טלמרקטינג אחד, ולכן היא כה תורמת לייעול עסקים.

היכן זה מתחיל?

באמצעות תוכנת CRM, לא מסתפקים בלקוחות הקיימים, ניתן בקלות לצרף קהלי יעד חדשים, היא מנהלת את השיחות של מוקדנים עם הלקוחות, וכך גם מציעה אינדיקציות לשיפור. כמו כן, תוכנת CRM מייעלת ומזרזת את פעילותו של מוקד המכירות, על פי יומני העבודה העובדים יודעים מתי עליהם להגיע ומהן שעות המשמרת שלהם, והיא ערה לפעילות המוקד בכל רגע נתון.

שירותי טלמרקטינג ו CRM

תוכנת CRM מסייעת לקלוט לקוחות חדשים, לנהל את מאגר הלקוחות העכשוויים ואלה העתידיים, תוך פילוח קהלי יעד. בנוסף, תוכנת CRM מספקת את כל הכלים הנדרשים לייצר קשר למוקדנים העובדים במוקד הטלמרקטינג עם לקוחות, היא תומכת בהליך השיווק הטלפוני, מאפשרת חיוב לקוחות באמצעי תשלום.

התוכנה מתעדת התנגדות לקוחות להצעות המכירה של המוקדן, מה שגם עוזר להבין את ההתנגדות, מהי הסיבה לכך, ולדעת כיצד להתנהל נכון יותר בנושא זה. CRM מפלחת ומפענחת נתונים בתחום המכירות של מוצרים שונים.

אמצעי עזר נוספים לטלמרקטינג

כפי שניתן להבין, לתוכנת CRM יתרונות מרובים, ויש עוד. היא מתאמת פגישות, דואגת לשימור לקוחות, מנטרת את כלל הפעילות של העובדים מה שמאפשר לפקח עליהם ולייעל את עבודתם. התוכנה גם מנטרת את התקשורת ההתחלתית של המוקדן עם הלקוח, או עד תהליך המכירה הושלם. בסופו של דבר, תוכנת CRM לייעול שירותי טלמרקטינג, מקרבת את העסק להשיג את מטרותיו בצורה יעילה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *