2 פברואר 2021
2 פברואר 2021,
 0

למרות שכיום, אין כמעט עסק שלא מפרסם את עצמו בפייסבוק, עדיין, יש את העסקים שמצליחים להכות באופן עקבי ולהביא שוב ושוב לקוחות באופן קבוע.

יציבות עסקית במובן של להביא לעסק לקוחות משלמים כל הזמן ולהחזיק אותם כלקוחות שלכם, זו עבודה לטווח ארוך. נדרשת הבנה שיווקית ברמה מאוד גבוהה כדי לייצר תוצאות פעם אחר פעם והרבה בעלי עסקים נכשלים.

למען האמת זה לא כל כך משנה איזו פלטפורמה בחרתם לשיווק שלכם, פייסבוק, גוגל, יוטיוב, מה שמשנה בעיקר זה עד כמה ההבנה השיווקית שלכם אכן טובה, מקצועית.

במאמר הבא נדבר על פרסום ממומן בפייסבוק, איך זה עובד ואיך להצליח בזה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך עובד פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום ממומן בפייסבוק עובד כמו פלטפורמות דיגיטליות אחרות. אתם בוחרים את הנוסח של המודעה, אתם בוחרים את קהל היעד ואת התקציב שבו אתם רוצים לפרסם.

הפרסום הממומן יכול להיות במקרים מסוימים כמו קסם עבור העסק, וכמו שאומר המשפט המפורסם, אם אתה יודע לשים שקל ולהחזיר שתיים, פשוט תוסיף אפס לסכום ההשקעה בפרסום. זה אכן כך. מי שיודע לייצר תוצאות ב 90% מהמקרים (אף פעם אין 100%) העסק שלו ייהנה משפע של לקוחות איכותיים והעסק שלו יצמח בהתאם.

מה שיפה בפרסום בפייסבוק זו היכולת לטרגט קהלי יעד. כלומר, ניתן לבחור אנשים על סמך תחומי עניין, ניתן לבחור אנשים על סמך מיקום ועוד פרמטרים נוספים, ככה, שרק אנשים רלוונטיים יראו את המודעה.

כמו כן, המערכת בנויה בצורה טובה כל כך שאתם יכולים למדוד את התוצאות בצורה מאוד ברורה. לדעת מה עובד, מה לא עובד ולשפר כל הזמן.

פנו אלינו לקבלת מידע נוסף – UPPER סוכנות דיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *