4 סימנים לכך שאתם מקדם אתרים טוב

במקצוע כמו קידום אתרים אורגני המוניטין יכול להיות משמעותי הן בסוג הלקוחות שהמקדם עובד עמם, הן בשכר שהוא גובה וכן בפרמטרים רבים אחרים של העבודה. יש אלפי מקדמי אתרים בישראל, חלקם שכירים, חלקם עצמאיים, חלקם מנהלים חברות קידום או פרסום בסדרי גודל שונים. להגיד לכם שכולם טובים? ממש לא. גם אם מקדם סיים כמה חודשים של הכשרה מקצועית בקורס כלשהו זה לא הופך אותו למקדם אתרים טוב, בדיוק כפי שסיום לימודי משפטים לא בהכרח הופך עורך דין לטוב. להלן כמה סימנים לכך שאתם מקדמים טובים (או המקדם שאתם בוחנים הוא טוב). 

#1 – תוצאות בשטח:

הדבר המשמעותי ביותר שיכול לדבר בשם המקדם הוא תוצאות בשטח. כדי לשכנע לקוחות לעבוד אתך צריך להיות גם איש מכירות ממולח ו"לדעת לדבר". יש מקדמי אתרים נפלאים שאינם מתמחים בנושא המכירות ואולי אפילו לא מצליחים להביע את עצמם בצורה הטובה ביותר באמצעות שיחות עם לקוחות בטלפון או פגישות פרונטליות – אבל בפאן המקצועי הם נחשבים לטובים ביותר. לכן כדאי לבחון את התוצאות של המקדם בפועל.

#2 – המלצות:

טוב שם טוב משמן טוב. כאשר יש לכם מוניטין חיובי כמקדמים אתרים וסיפקתם תוצאות ללקוחות הם גם ישמחו להמליץ עליכם. בעוד ניתן לספור על יד אחת המלצות טובות מלקוחות שאתם פשוט ביחסים טובים עמם – הרי שלקוחות רבים הממליצים עליכם מכל הלב זה כבר לא עניין של קשרים טובים אלא עבודה טובה בשטח.

#3 – שירות לקוחות:

יש מקדמי אתרים שבורחים משירות לקוחות ויש מקדמים (ובכלל אנשי מקצוע) ששמחים לענות לכם לכל שאלה, להעניק לכם שירות לקוחות טוב וגם אם לא עונים לכם באותו הרגע יחזרו אליכם בהודעה או בטלפון וישמחו לסייע לכם.

#4 – חוזה עבודה:

מקדמי אתרים רבים לא עורכים הסכם או חוזה עבודה עם לקוחות ולא רק שמדובר במשהו שאינו תקין ולא מקצועי, הוא גם משדר ללקוחות שאתם רוצים להשאיר פתח לטעויות או ביצוע הקידום בשיטות שעשויות לפגוע בלקוח ואז אולי להתנער מאחראיות. למידע אודות יועץ קידום אתרים


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/customer/www/maorcomp.co.il/public_html/wp-includes/link-template.php on line 2611

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *