לפרסם בפייסבוק
23 מרץ 2017
23 מרץ 2017,
 0

האינטרנט שינה את חיינו בצורה ניכרת, חשבו שרק לפני כעשרים שנה כלל לא היינו יושבים כה הרבה זמן מול המחשב ובוהים במסך שמולנו. אחד הכלים אשר שינה את חיינו בצורה דרסטית ביותר הוא הפייסבוק אשר הינו הרשת החברתית המובילה בעולם ובפרט בישראל. ההערכה היא שלמעלה מ4 מליון איש משתמשים בפייסבוק בצורה יומיומית וזהו נתון שיש לשים עליו דגש. להבדיל מאתרים אחרים לפייסבוק אנחנו נכנסים באופן יומיומי בכדי להתעדכן מה חדש ומה השתנה. בנוסף להבדיל מאתרים אחרים אנחנו מבלים זמן רב בפייסבוק וגולשים בו הרבה זמן. זהו יתרון עצום למי שרוצה לפרסם את עצמו בפייסבוק ולהרוויח מהקמפיין בצורה גדולה. העובדה שכה הרבה אנשים מבלים כה הרבה זמן בפייסבוק משמעה כי הפרסום שם משתלם במיוחד ואנו יכולים להרוויח מאוד מהקמפיין בו.

איך עובד התשלום לפייסבוק?

שאלה מרכזית המטרידה בעלי עסקים רבים היא כיצד נקבע התשלום לפייסבוק. התשובה היא שכאשר מדובר במודל הבסיסי ביותר אנו משלמים לפייסבוק לפי לחיצה על המודעה שלנו. ככל שיותר אנשים ילחצו על המודעה שלנו כך אנו נשלם יותר לפייסבוק. פייסבוק היא זאת אשר קובעת כמה כול לחיצה תעלה לך והדבר משתנה לפי פרמטרים של פייסבוק לפי כול לחיצה ולחיצה. אך בפייסבוק ישנם מודלים נוספים לתשלום לאתר כאשר העיקרי שבהם הוא מודל של לייקים. במקום לשלם על לחיצה על המודעה אנו משלמים על לייק שהעמוד שלנו קיבל, זהו קמפיין חשיפה של העמוד שלנו והוא מאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים שאחרת לא היינו יכולים להגדיל אותם. קמפיין זה עובד לטווח ארוך יותר מכיוון שכאשר יותר אנשים עשו לייק לעמוד שלי כך הם נחשפים יותר לפוסטים שאני אפרסם בעתיד ועל כן קמפיין זה יכול להוות השקעה משתלמת ביותר.

כמה עלי לשלם לפייסבוק בכדי שהקמפיין יהיה מוצלח?

ראשית חשוב להבין שפייסבוק פועלת כך שאתה משלם לה סכום של קצבה יומית שאותו אתה קובע מראש. ברגע שהגעתם לסכום זה הפרסום בפייסבוק נפסק אוטומטית ואתם לא צריכים לשלם יותר באותו יום. ניתן לקבוע קצבה יומית של כמה מאות שקלים ולהגיע לתוצאות יפות מאוד ועלינו לזכור זאת כאשר אנחנו מתלבטים האם לפרסם בפייסבוק. כך יוצא כי כול עסק יכול לפרסם בפייסבוק ולעשות זאת בצורה טובה ולהגיע לקהלים אליהם הוא מייעד את קמפיין הפרסום שלו וכמובן להביא לידים וקונים למוצרים שלו.

המאמר באדיבות חברת דיגיטאצ' מומחים לפרסום בפייסבוק ובגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *